
مهمترین نکته در طراحی این پروژه ی تجاری ایجاد تمایز در صنف کاری بین رقیبان می باشد.
این پروژه برای فروش پارچه های لی انجام شده است و هدف از انجام طراحی این پروژه برند کردن پارچه ی لی و شوروم
و ایجاد یک فضای شوروم برای مشتری های این صنف کاری بود.
برای طراحی از ترکیب رنگی و تنالیته ی رنگ لی که بیشتر رنگ های آبی و رنگ های سرد بود استفاده کردیم .
وبرای خنثی کردن رنگ آبی از رنگ چوب که طبعا ماهیت گرم دارد برای این پروژه ترکیب کردیم.

تنالیته ی آبی و رنگ قهوه ای در واقع یک ترکیب رنگی جذابی برای پروژه و فضا ایجاد کرده است.
همچنین با توجه به کوچک بودن و محدود بودن فضا برای قسمت vip با قرار دادن دو تا مبلمان رنگ متضاد به
رنگ زرد گرم (رنگ زرد انبه ای )استفاده کرده ایم تا محلی کوچک برای پذیرایی مشتری ها باشد .

با استفاده از المان رنگی که در لوگوی خود کارفرما استفاده شده بود پشت قسمت ریاست و پشت میز جلسه
از لوگو برای طراحی این پروژه استفاده شده است .
